lauantai 4. lokakuuta 2014

Viron jahtimatka oli elämys

Pakkasin yhden yön jahtimatkalle tosiaan 90L metsästyskamppeita (Nainen). Ei mitään muuta. En oikeastaan tiennyt mihin olen menossa ja miten kylmä siellä on (ym.) niin vaatteita varasin ehkä liikaakin. Eihän sitä tiedä millä tuulella aamulla herää niin parempi varautua yhteen ylimääräiseen vaatekertaan. :) Taisin käyttää kuitenkin kaikkia vaatteita, joten ihan oli sopivasti rekvisiittaa.. ;)



Matkanjärjestäjä ja yksi toinen "Menninkäinen" oli minua vastassa Helsingin satamassa ja kyllä täytyy myöntää että minua vähän jännitti. Yksin naisena Viroon vieraiden miesten kanssa, jonnekin mistä en tiennyt oikeastaan yhtään mitään, enkä osaa edes kieltä. Heh, hyvin kävi ja olen siis elossa.

Mielenkiintoinen reissu kaiken kaikkiaan. Opin uusia juttuja ja ymmärrän nyt jopa villisikojen sielunelämästä jotain niin ja mikä parasta...minun omat silmät aukesivat taas ainakin sentin lisää.. Kauheat mulkosilmät tällä hetkellä... ;)

Ai niin... Tallinnassa ihan alkuun pysähdyttiin ei vaateshoppailemaan vaan Nommen torille hakemaan herkkuja. Miksi Suomessa ei voisi olla yhtä upeita toreja täynnä tuoreita vihanneksia ja hedelmiä sekä erillisiä liha -ja kalakauppoja. Torivisiitti oli minulle hieno kokemus. Tässä kuvafiiliksiä kasviksista.. ;)