sunnuntai 31. elokuuta 2014

Mutta missä on Rauli?

Olen hiukan huolissani, sillä Piharusakko Rauli on kadonnut. Tyyppihän on tervehtinyt minua lähes joka aamu mutta kahteen viikkoon kaveria ei ole näkynyt. Ikävähän tuo jo on!

Pihalla kulkevat eläimet on kivoja seurattavia, paitsi ne rotat..ne on ärsyttävän fiksuja.

Olihan se tosi ikävää että Rauli söi omenapuitani kaiffareiden kanssa mutta sitten tuli pöyhkeä kettu ja söi ne Raulin kaverit ja kaivoi raadot minun ruusupuskaan, niin että koivet vain sojotti ryhmäruusujen tukikeppeinä. Rauli jäi siitä sitten juttukaveriksi.

Mietin näin pupujahtien lähestyessä että mitä tekisin jos Rauli eksyisi minun passipaikalle. Kyllä se vaan niin on että Raulia en voisi ampua. Tosin tuskin se heittäisi minulle ylävitosia jos metsässä vastaan tulisi..en kai minäkään.


Brand New "Rauli"?


Tyttären kanssa ikkunassa ...kuvat hiukan sumuisia..ikkunan läpi napsittuja


Olisiko tässä siis minulle uusi kaiffari? En tiedä.. Rauli oli kuitenkin rusakkojen rusakko. Suuri ja persoonallinen pihapuppe.

Sain muuten uuden jänismuhennosohjeen...pian pääsen sitä testaamaan,jos vaikka Maunon ajot tuottaisi tulosta. :) Jaan sen teille mutta ensin testaan itse. 

Loppuun sunnuntaifiilistely uuden Raulin kunniaksi... :D